۹ سال قبل در چنین روزی …
لینک کوتاه

تقریبا ۱۰ – ۱۱ سالم بود که یه روز دیدم تلویزیون داره ۲ تا برج رو نشون می ده که آتیش گرفتن و دارن خراب می شن … بعد یه نفر رو نشون می داد که داره از روی برج سقوط می کنه و بعدم صحنه ی برخورد هواپیماها به این برج ها و در نهایت ریزش و خرابی اون ها …

اون موقع چون بچه بودم ، این صحنه ها برام خیلی هیجان انگیز بود و دلم می خواست تلویزیون ۲۴ ساعته پشت سر هم پخشش کنه و من بشینم و مثل فیلم سینمایی ببینمش و اصلا به دید یه حادثه که می تونست دنیا رو دگرگون کنه بهش نگاه نمی کردم و بحث هایی که پیرامونش می شد برام مهم نبود و فقط دوست داشتم تصاویرش رو ببینم !

ماجرای ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ رو هیچ کس فراموش نمی کنه … حادثه ای که نزدیک بود یک جنگ جهانی دیگه ( جنگ جهانی سوم ) رو رقم بزنه … حادثه ای که مردم افغانستان و عراق رو درگیر جنگ و آوارگی کرد و حادثه ای که دستگیری و اعدام صدام رو در پی داشت …

یادم نمی ره که ۳ یا ۴ ماه از اون حادثه می گذشت که یکی از دوستام انشایی درباره ی این اتفاق نوشت و سر کلاس خو ند . اون توی انشاش نوشته بود حادثه ی ۱۱ سپتامبر در قرآن پیشگویی شده و توی سوره توبه دقیقا سال و روز و مکان این حادثه مشخص شده . چیزی که هنوزم توی اینترنت وجود داره و شما می تونید اون رو در اینجا و یا اینجا بخونید . البته چون اینجا هم خوندم که این مقایسه صحیح نیست ، درستی یا نادرستی مطلب با خودتون و مسئولیتش با منبعی که اینا رو نوشته !

درباره ی این حادثه ناگفته ها و رازهای زیادی وجود داشت و هنوزم داره و با گذشت ۹ سال از آن روز ، دنیا هنوز درگیر اون اتفاقه . امروز ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۰ سالگرد اون حادثه – از دید بچگی های من هیجان انگیز و جالب – می باشد  و دنیا هنوز هم درگیر اون اتفاقه بزرگه .

پ.ن : خیلی جالبه که ۱۱ سپتامبر مصادفه با تولد پسر عمم سعید و اون توی ۱۱ سپتامبر به دنیا اومده ! بهش تولدشو تبریک می گم !!!

اگه خوشتون اومد این ها رو هم بخونید :
ماه و مریخ و شایعه های اینترنتی
باز هم قصه ی سقوط
نوشته بعدی
نوشته قبلی
به اشتراک بگذارید
نظر بدهید
  • نام: ضروری
  • ایمیل: ضروری
  • وبسایت:
  • پارسی را پاس بدارید و نظراتتان را با خط زیبای پارسی بنویسید. اگر صفحه کلید پارسی ندارید از بهنویس استفاده کنید.
    اگر می خواهید تصویرتان به صورت آواتار در کنار نظرتان نمایش داده شود از گراواتار استفاده کنید.
    ایمیلتون رو توی کادر زیر وارد کنید و عضو خبرنامه ی جنتلمن بشید تا همیشه آخرین مطالب رو توی ایمیلتون بخونید :
    اگه نمی خواید از طریق ایمیل جنتلمن رو دنبال کنید راه های دیگه ای هم برای اشتراک هست !
    آرشیو ماهانه
    برچسب ها
    لینک های خوشمزه
  • برو بچه ها بلاگر
  • دوستای مجازی
    تبلیغ
  • مطالبی که می نویسم آزاد هستند و انعکاس آن از هر طریقی مشکلی ندارد!
    Jentelman.com . Made With In IRAN . 2010- 2024