یاهو مسنجر ۱۱
لینک کوتاه

حدود ۲-۳ روز پیش نسخه ی بتای یاهو مسنجر ۱۱ رو نصب کردم ، می خواستم زودتر از اینا دربارش بنویسم که گفتم صبر کنم و یه چند روزی ازش استفاده کنم ، ببینم چه تفاوتایی کرده تا بتونم بهتر بنویسم .

قبل از اینکه از امکانات یاهو مسنجر ۱۱ بنویسم بهتره بگم که هنوز نسخه ی نهاییش عرضه نشده و نسخه ی بتاش یه سری اشکالات داره ، مثلا اگه دوستمون آفلاین شه بعضی وقتا گیر می کنه و ۱-۲ دقیقه بعدش خبر می ده ، یا بعضی وقت ها آنلاین بودن ما رو خبر نمی ده ، گاهی اوقات هم شکلک ها قاطی می شه و یه سری از شکلک ها توی منوش ۲-۳ بار تکرار می شه … خلاصه از این جور اشکالای کوچیک زیاد داره و چون هنوز در مرحله ی بتاست زیاد سخت نمی گیرم و منتظرم تا نسخه ی نهاییش عرضه شه .

قبلا من توی این پست و یا این پست درباره ایمیل فیس بوک نوشته بودم و اینکه به قاتل جیمیل مشهور شده گفته بودم ، با عرضه ی نسخه ی ۱۱ یاهو مسنجر و امکان چت فیس بوک از طریق یاهو شاید بشه گفت فیس بوک وارد رقابت خیلی سختی با جیمل شده . توی یاهو مسنجر ۱۱ یه قسمت جدید اضافه شده که به کاربرا اجازه می ده یاهو رو به فیس بوکشون متصل کنن و وقتی دوستشون توی فیس بوک آنلاین شد از طریق یاهو باهاش به چت بپردازن . البته چون فیس بوک هنوز سیستم چتش رو ارتقا نداده ، فعلا فقط می شه در حد چت نوشتاری از این سیستم استفاده کرد و به نوعی شما رو همیشه توی فیس بوک آنلاین نشون می ده . البته چون این قسمت از یاهو مسنجر جداست می شه خاموشش کرد و هر وقت نیاز بود از طریق فیس بوک آنلاین شد . با توجه به اینکه سیستم چت گوگل یا همون Google Talk چندان بین کاربران اینترنت محبوبیت یاهو مسنجر رو نداره ، هم فیس بوک و هم یاهو می تونن شکست سختی رو به سرویس چت گوگل وارد کنن ! نرم افزار یاهو مسنجر یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای چت در جهان هست و اینکه فیس بوک می خواد از طریق این برنامه سیستم چتش رو توسعه بده شاید یک موفقیت بزرگ باشه .

طبق گفته ی یاهو ، این نسخه ی یاهو مسنجر از نظر کیفیت صدا و تصویر خیلی بهتر شده ولی اینجور که من دیدم هیچ فرقی نکرده و هنوزم تصاویر وبکم رو ۱ فریم در ساعت می فرسته ! البته یاهو هر وقت می خواد یه نسخه ی جدید از مسنجر رو عرضه کنه همیشه می گه کیفیت صدا و تصویر خیلی خوب شده ، ولی کاربرا هیچ تغییری رو احساس نمی کنن !

امکان خوب دیگه ای که نظر من رو جلب کرد ، امکان به اشتراک گذاری استاتوس بود ، شما می تونید همیشه استاتوستون رو علاوه بر یاهو مسنجر در توییتر و فیس بوک هم به اشتراک بزارید که این امکان خیلی خوبیه ، چون می شه از طریق یاهو مسنجر وضعیتمون رو با بقیه ی دوستامون که توی یاهو مسنجر نیستن به اشتراک گذاشت .

آرشیو چت ها هم بلاخره بایگانی شد و از این به بعد می شه از همه جا و همیشه به آرشیو چت ها دسترسی داشت . قبلا وقتی که چت می کردیم کلیه ی پیامهامون توی کامپیوتر خودمون ذخیره می شد و از یه کامپیوتر دیگه نمی شد به آرشیو چت ها دسترسی داشت ، این یکی از نقطه ضعف های یاهو مسنجر بود که در نسخه ی ۱۱ برطرف شده و آرشیو چت ها به صورت آنلاین ذخیره می شن تا همیشه در دسترس باشن .

از نظر طراحی و چهره برنامه ، مسنجر تفاوت چندانی نکرده و همون قیافه ی نسخه ی ۱۰ رو داره . امکانات خاص دیگه ای رو من توش ندیدم و از همه بیشتر همین تغییراتی که گفتم تو چشم بود و من خیلی ازشون خوشم اومد . اگه شما از یه امکانی توی یاهو مسنجر ۱۱ باخبرید که من بهش اشاره نکردم حتما بگید .

با توجه به اینکه از ایران امکان دانلود این برنامه وجود نداره و یاهو ایران رو تحریم کرده می تونید این برنامه رو از این سایت دانلود کنید . پس از مراجعه به این سایت در نوار جستجو عبارت yahoo messenger رو وارد کنید تا بتونید آخرین نسخه یاهو مسنجر رو دریافت کنید .

اگه خوشتون اومد این ها رو هم بخونید :
فضولی تو یاهو موقوف !
گوگل تاک و امکانات بی نظیر
بهترین نرم افزارهای مکالمه ی صوتی و تصویری
جاسوسی در OOVOO
ارسال ایمیل گروهی به صورت مخفی
نوشته بعدی
نوشته قبلی
به اشتراک بگذارید
نظر بدهید
  • نام: ضروری
  • ایمیل: ضروری
  • وبسایت:
  • پارسی را پاس بدارید و نظراتتان را با خط زیبای پارسی بنویسید. اگر صفحه کلید پارسی ندارید از بهنویس استفاده کنید.
    اگر می خواهید تصویرتان به صورت آواتار در کنار نظرتان نمایش داده شود از گراواتار استفاده کنید.
    ایمیلتون رو توی کادر زیر وارد کنید و عضو خبرنامه ی جنتلمن بشید تا همیشه آخرین مطالب رو توی ایمیلتون بخونید :
    اگه نمی خواید از طریق ایمیل جنتلمن رو دنبال کنید راه های دیگه ای هم برای اشتراک هست !
    آرشیو ماهانه
    برچسب ها
    لینک های خوشمزه
  • برو بچه ها بلاگر
  • دوستای مجازی
    تبلیغ
  • مطالبی که می نویسم آزاد هستند و انعکاس آن از هر طریقی مشکلی ندارد!
    Jentelman.com . Made With In IRAN . 2010- 2024