جودی فشن تی وی !
لینک کوتاه

اصولن کار اصلی من طنز نیست ، ولی خیلی طنز رو دوست دارم و سعی می کنم توی خیلی از کارام طنز رو قاطی کنم . حتا بعضی وقتا نمی تونم جلو خودمو بگیرم و جاهایی که باید جدی باشم نیستم ! بقیه هم می گن تو خیلی بامزه ای و خیلی ها هم می گن لوس و بی مزه ای ! دیگه نمی دونم نظر بقیست دیگه خودم هیچ نظری ندارم .

حدود ۷-۸ ماه قبل وقتی این عکس رو دیدم اونو توی فیس بوکم شیر کردم و با خودم گفتم اگه بازم عکسای اینجوری دیدم اونا رو بزارم تو فیس بوک ، چون هم خنده دارن و هم باحال ! وقتی ۲-۳ تا عکس این فرمی پیدا کردم و اونا رو شیر کردم با خودم گفتم بهتره اینا رو توی یه آلبوم بزارم و یه آلبوم به اسم جودی فشن تی وی ساختم و عکسای این مدلی رو توی اون آلبوم گذاشتم .

وقتی عکس جدیدی می زاشتم خیلی با آب و تاب زیرش می نوشتم : توی برنامه ی امشب جودی فشن تی وی می خوایم این لباسو معرفی کنیم و کلی در مورد لباس می نوشتم ! کم کم یه قالب کلی از جودی فشن تی وی دستم اومد و به جز مدل لباس ، مدل های موی خنده دار و جالب مثل این رو هم توی این آلبوم گذاشتم .

حدود ۱-۲ ماه قبل بود که با خودم گفتم بهتره این عکسا و فیلمای این فرمی رو جمع کنم و همه رو با هم توی یه ویدیو نشون بدم و ایده ی انیمیشن جودی فشن تی وی به ذهنم رسید . هفته ی اول فقط نشستم مطلب و عکس جمع کردم و روی دیالوگاش فکر کردم و خط کلی انیمیشن رو نوشتم ، بعدم شروع به طراحی کارکترها کردم و در نهایت بعد از ۱ ماه تونستم تمومش کنم .

این اولین اپیزودیه که از جودی فشن تی وی ساختم و اپیزود بعدیشو معلوم نیست کِی بسازم . اول می خواستم این انیمیشن رو فقط توی فیس بوک بزارم ، ولی وقتی نتیجه کار رو دیدم گفتم توی سایتای اجتماعی دیگه هم بزارم تا بقیه هم ببینن .

جودی فشن تی وی ترکیبی از انیمیشن و عکس و فیلمه که سعی می کنم توش نگاهی طنز به مقوله ی مد و فشن داشته باشم . توی این انیمیشنا دوست ندارم فکر کنین کسی رو دارم مسخره می کنم و اگه فیلم و یا عکسی از کسی رو به نمایش گذاشتم فقط به خاطر طرز پوشش و مو و این چیزاشه و به شخصیت خود اون فرد کاری ندارم ! لباسو مو و این چیزا هم برای کسی شخصیت نمیاره که بخواین بگین چون لباسشو مسخره کردی پس شخصیتش رفت زیر سوال !

از لینکای زیر می تونید این انیمیشن رو ببنید :

اگه خوشتون اومد این ها رو هم بخونید :
سال نو و عیدی !
سروش رضایی و انیمیشن های خوبش
دوستان شاد درختی چندش آور + دانلود
فشن شب چله ای
جودی فشن تی وی ۲ !
نوشته بعدی
نوشته قبلی
به اشتراک بگذارید
وروره گیس گفت :
پنج شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ و ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

اِوا صداشو :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ یه این نظر

نظر بدهید
  • نام: ضروری
  • ایمیل: ضروری
  • وبسایت:
  • پارسی را پاس بدارید و نظراتتان را با خط زیبای پارسی بنویسید. اگر صفحه کلید پارسی ندارید از بهنویس استفاده کنید.
    اگر می خواهید تصویرتان به صورت آواتار در کنار نظرتان نمایش داده شود از گراواتار استفاده کنید.
    ایمیلتون رو توی کادر زیر وارد کنید و عضو خبرنامه ی جنتلمن بشید تا همیشه آخرین مطالب رو توی ایمیلتون بخونید :
    اگه نمی خواید از طریق ایمیل جنتلمن رو دنبال کنید راه های دیگه ای هم برای اشتراک هست !
    آرشیو ماهانه
    برچسب ها
    لینک های خوشمزه
  • برو بچه ها بلاگر
  • دوستای مجازی
    تبلیغ
  • مطالبی که می نویسم آزاد هستند و انعکاس آن از هر طریقی مشکلی ندارد!
    Jentelman.com . Made With In IRAN . 2010- 2024