روبیک حل کنید !
لینک کوتاه

همیشه یکی از بزرگترین معضلاتم حل کردن مکعب روبیک بود . روبیک من ۲ سال از خراب شدنش گذشته بود و هیچ کس نمی تونست دوباره مثل روز اول درستش کنه . حل این مکعب یه الگوریتم و روش خاصی داره که بعضی ها اونو بلدن و راحت می تونن هر روبیکی رو به شکل اولش برگردونن ! اما من که الگوریتمش رو نمی دونستم ، نمی تونستم حلش کنم و بیشتر از ۲ سال بود بهم ریخته افتاده بود گوشه اتاقم !

چند روز پیش به صورت اتفاقی توی سایت میهن دانلود با این برنامه آشنا شد که ادعا می کنه می تونه هر مکعب روبیک بهم ریخته رو حل کنه ! دانلودش کردم و نقشه ی مکعب خودم رو بهش دادم تا حل کنه ، بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه دیدم خبری نشد و فهمیدم کلن برنامه گیر کرده !  چند بار این کار رو کردم ولی گیر می کرد و جوابی بهم نمی داد . حتا چند بار هم حالت مکعبم رو عوض کردم و نقشه ی جدید بهش دادم که حل کنه ، ولی باز هم نمی تونست کاری کنه ! کلن سرکاری بود فکر کنم ! البته به صورت اتفاقی ( رَندمی ) خودش طرح هایی رو انتخاب می کنه و بعد حلش می کنه ! ولی از حل کردن طرح هایی که من بهش دادم عاجز بود و جوابی بهم نمی داد .

کلن فراموشش کردم و دیگه کاری به کارش نداشتم که امروز دوباره چشم به آیکونش افتاد و با خودم گفتم یه جستجو کنم ، شاید بازم برنامه های دیگه ای باشه که بتونه این کارو کنه . خوشبختانه یه سری برنامه و سایت گیر آوردم ، اما چون دل خوشی از برنامه ی قبلی نداشتم بیشتر به سراغ سایتایی رفتم که به صورت آنلاین این کار رو می کردن . سایت های خوبی پیدا کردم ولی بینشون سایت solveyourrubikscube.com تونست روبیک من رو حل کنه و مراحل حلش رو بهم داد !

وقتی جوابم رو شروع کرد به نشون دادن چشمم به مانیتور بود و روبیکم تو دستم و هر کاری که می کرد منم می کردم و پلکم نمی زدم ! بعد از ۱ دقیقه دیدم متوقف شد و وقتی روبیک توی دستم رو دیدم ، باورم نمی شد بعد از ۲ سال درست شده ! البته اگه خودم حلش می کردم هنر بود ، ولی از کامپیوتر و اون سایت ممنونم که بعد از ۲ سال روبیکم رو به حالت اول برگردوند !

شما هم اگه روبیک حل نشده دارید و نمی تونید حلش کنید بهتره به این سایت برید و طرح روبیکتون رو بدید و منتظر باشید تا مراحل حلش براتون نمایش داده بشه . البته اگه دوست دارید خودتون حلش کنید ، توی اینترنت مقالات آموزشی در این باره زیاد پیدا می شه ، می تونید یه جستجوی کوچیک انجام بدید و مقالاتش رو بخونید و الگوریتم حلش رو به دست بیارید .

فقط نمی دونم چرا این سایت روی مرورگر کروم و فایرفاکس جواب نمی داد ! ولی روی اینترنت اکسپلورر در عرض چند ثانیه جواب رو نشون داد ! فکر می کنم سایتش برای اجرا نیاز به جاوا داره و توی سیستم من جاوا روی اینترنت اکسپلورر فقط فعاله ! خلاصه هنوز دقیقن مشکلش رو نفهمیدم ، اگه دیدید برای شما هم همین مشکل رو داشت با اینترنت اکسپلورر بازش کنید . همونجورم که توی سایت گفته شده برای چرخش مکعب باید دکمه ی کنترل رو نگه دارید و موس رو بچرخونید .

اگه خوشتون اومد این ها رو هم بخونید :
سامانه پیامک مفت و مجانی !
کمی اُریگامی نوش جان کنید !
یه لقمه هک جانانه !
آی پی ، شناسنامه ی شما در دنیای مجازی
نوشته بعدی
نوشته قبلی
به اشتراک بگذارید
نظر بدهید
  • نام: ضروری
  • ایمیل: ضروری
  • وبسایت:
  • پارسی را پاس بدارید و نظراتتان را با خط زیبای پارسی بنویسید. اگر صفحه کلید پارسی ندارید از بهنویس استفاده کنید.
    اگر می خواهید تصویرتان به صورت آواتار در کنار نظرتان نمایش داده شود از گراواتار استفاده کنید.
    ایمیلتون رو توی کادر زیر وارد کنید و عضو خبرنامه ی جنتلمن بشید تا همیشه آخرین مطالب رو توی ایمیلتون بخونید :
    اگه نمی خواید از طریق ایمیل جنتلمن رو دنبال کنید راه های دیگه ای هم برای اشتراک هست !
    آرشیو ماهانه
    برچسب ها
    لینک های خوشمزه
  • برو بچه ها بلاگر
  • دوستای مجازی
    تبلیغ
  • مطالبی که می نویسم آزاد هستند و انعکاس آن از هر طریقی مشکلی ندارد!
    Jentelman.com . Made With In IRAN . 2010- 2024