جنتلمن و قالب جدید !
لینک کوتاه

توی این مدتی که جنتلمن سوت و کور بود داشتم روی قالب وبلاگ کار می کردم و الانم به صورت رسمی ازش رونمایی کردم ! البته با قبلی از نظر استایل فرقی نداره و می شه گفت همونه ، فقط یه سری تغییرات بزرگ داره . قبل از هر چیز بگم که من دوست ندارم اینجا از حالت وبلاگ خارج شه و شبیه مجله های اینترنتی یا سایت های خبری بشه ، دوست دارم قالبی باشه که با دیدنش بفهمن اینجا وبلاگه و فقط من توش می نویسم .

اما بزارید بگم چی کار کردم و این قالب چه فرقایی داره :

اول از همه رنگ بندی مطالبه ، خیلی دوست داشتم مطلبایی که می نویسم علاوه بر دسته بندی ، با رنگ بندی هم جدا بشن ! یعنی هر دسته رنگ مخصوص به خودش رو داشته باشه ، توی این قالب این اتفاق افتاده و همونجور که می بینید کادر هر مطلب رنگ خاصی داره و مطالب با رنگ بندی جدا شدن .

تغیر بعدی که دادم فونت هست . فونت مطالب رو مثل سابق همون تاهما گذاشتم تا راحت تر خونده بشه ، ولی فونت قسمت های مهم و برجسته مثل منوها رو فونت بی کودک تعیین کردم و بهش سایه دادم که خوشگلتر باشن و بیشتر به چشم بیان .

قسمت میکروسکوپ رو هم با توجه به رنگ بندی ها و دسته ها جداسازی کردم و از این به بعد وقتی مطلبی رو جستجو یا همون میکروسکوپ کنید ، نتایج مشخصه که مال کدوم دسته و رنگ هستن .

هدر بالای وبلاگ هم همونطور که می بینید عوض کردم . این هدر رو خودم طراحی کردم و از این به بعد اون پسر بچه قراره یه سری از مناسبت ها رو معرفی کنه و دیگه از تابلو چوبی خبری نیست !

قسمت نظرات رو هم یه سری تغییرات دادم و مشکلاتی که داشت رفع شد . یه سری دیگه تغییرات کوچیک هم داره که دیگه بهش نمی پردازم .

تمام مشکلاتی که قالب قبلی داشت رو توی این قالب سعی کردم برطرف شه و فعلن مشکل خاصی فکر نمی کنم داشته باشه و قشنگ همه چیش رو تست می کنم و اگه مشکلی پیدا کردم سریع برطرفش می کنم .

نسخه ی موبایل رو هم به زودی یه سری تغییرات جزیی می دم و سبکترش می کنم تا سریعتر با GPRS ایران وصل شه .

اما یه خبر دیگه هم جنتلمن تی ویه که تابستون امسال راش می ندازم ! فعلن ترجیح می دم دربارش چیزی نگم و وقتی این قسمت رو فعال کردم توضیح می دم که چی هست و چی کار می خوام کنم .

خوشحال می شم نظراتون رو درباره قالب جدید بدونم و اگه مشکلی هم داره حتمن بهم بگید .

اگه خوشتون اومد این ها رو هم بخونید :
جنتلمن با قالب جدید
تغیراتی که دادم
نوشته بعدی
نوشته قبلی
به اشتراک بگذارید
نظر بدهید
  • نام: ضروری
  • ایمیل: ضروری
  • وبسایت:
  • پارسی را پاس بدارید و نظراتتان را با خط زیبای پارسی بنویسید. اگر صفحه کلید پارسی ندارید از بهنویس استفاده کنید.
    اگر می خواهید تصویرتان به صورت آواتار در کنار نظرتان نمایش داده شود از گراواتار استفاده کنید.
    ایمیلتون رو توی کادر زیر وارد کنید و عضو خبرنامه ی جنتلمن بشید تا همیشه آخرین مطالب رو توی ایمیلتون بخونید :
    اگه نمی خواید از طریق ایمیل جنتلمن رو دنبال کنید راه های دیگه ای هم برای اشتراک هست !
    آرشیو ماهانه
    برچسب ها
    لینک های خوشمزه
  • برو بچه ها بلاگر
  • دوستای مجازی
    تبلیغ
  • مطالبی که می نویسم آزاد هستند و انعکاس آن از هر طریقی مشکلی ندارد!
    Jentelman.com . Made With In IRAN . 2010- 2024