عذاب قاشقی !
لینک کوتاه

بعضی وقتا ایده هایی تبدیل به فیلم یا انیمیشن می شن که اولش آدم فکر می کنه ایده ی جالبی نیستن و خروجی خوبی ندارن ، ولی وقتی ساخته می شن ، خروجی کار خیلی خوب و عالی می شه و بیننده هم وقتی ایده ی نویی می بینه جذبش می شه . چند رو پیش خیلی اتفاقی با کانالی توی یوتیوب روبرو شدم که واقعن ایده و اجرای ویدیوهاش عالیه . داستان ویدیوهاش درباره ی یه روح قاشق به دست و یه آدم معمولیه که با قاشق اون روح عذاب می بینه و حتا توی ویدیوی اصلی با همون قاشق کشته می شه !

اولین بار سال ۲۰۰۸ ویدیویی با عنوان The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon یا “قتل وحشیانه با سلاحی نا کارآمد” ( + ) توسط ریچارد گاله ساخته می شه که با استقبال زیادی روبرو می شه و باعث شده فیلم های دیگه ای هم از این دو شخصیت ساخته بشن .

The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon

وقتی فیلم رو برای بار اول می بینید حس این بهتون دست می ده که یه آنونس از فیلم اصلی هست و سبکش کاملن شبیه تیزره ! ولی در اصل کل فیلم همینه و همین سبک جالبی که داره کلی فیلم رو جذاب کرده . راوی فیلم مثل تیزرهای فیلم های سینمایی داستان رو نقل می کنه و اتفاقات فیلم هم شبیه تیکه هایی از یه فیلم کامل نمایش داده می شه !

توی ویکیپدیا هم درباره ی این فیلم که می خوندم نوشته بود : ضبط این ویدیو با بودجه ۶۰۰ دلار ۲۲ روز طول کشیده و با دوربین Panasonic HVX200 فیلمبرداری شده و با نرم افزار فاینال کات هم تدوین شده . توی خیلی از فستیوال ها هم حضور داشته و افتخاراتی هم داره .

The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon

اینایی که گفتم درباره ی ویدیوی اولیه هست که توی لینک اول می تونید ببینیدش ولی همونجور هم که گفتم بعد این ویدیو، فیلم های دیگه ای هم با این دو تا شخصیت و همین روند داستانی ساخته شده که اون ها رو هم توی کانال یوتیوبش می تونید ببینید و اگرم حوصله نداشتید همشو ببینید، ۲-۳ تا از ویدیوهای جالبشو پیشنهاد کردم که ببینید :

پ.ن : می دونم خیلی هاتون الان مشکل تماشای ویدیو از یوتیوب رو دارید و من هم تمام مشکلات اینترنت کشور رو می دونم، توی ویمیو خیلی دوس داشتم این ویدیو و یا کانالی ازش پیدا کنم که گویا وجود نداره ، اما می تونید از طریق سایت هایی مثل خورجین و یا مول هم اقدام کنید و لینک ویدیوها رو مستقیم کنید و دانلود کنید و به صورت آفلاین ببینید . من اونقدر فضا ندارم که بخوام فیلم ها رو توی وبلاگم بزارم دانلود کنید ولی از طریق همین روش و مستقیم کردن لینک ها قطعن به نتیجه می رسید.

اگه خوشتون اومد این ها رو هم بخونید :
یه فیلم و یه سری انیمیشن
رامین رحیمی و انیمیشن های باحالش
کوچکترین انیمیشن دنیا
به مناسبت روز وبلاگستان فارسی
نگاهی به انیمیشن Carrot Crave و مراحل ساختش
نوشته بعدی
نوشته قبلی
به اشتراک بگذارید
نظر بدهید
  • نام: ضروری
  • ایمیل: ضروری
  • وبسایت:
  • پارسی را پاس بدارید و نظراتتان را با خط زیبای پارسی بنویسید. اگر صفحه کلید پارسی ندارید از بهنویس استفاده کنید.
    اگر می خواهید تصویرتان به صورت آواتار در کنار نظرتان نمایش داده شود از گراواتار استفاده کنید.
    ایمیلتون رو توی کادر زیر وارد کنید و عضو خبرنامه ی جنتلمن بشید تا همیشه آخرین مطالب رو توی ایمیلتون بخونید :
    اگه نمی خواید از طریق ایمیل جنتلمن رو دنبال کنید راه های دیگه ای هم برای اشتراک هست !
    آرشیو ماهانه
    برچسب ها
    لینک های خوشمزه
  • برو بچه ها بلاگر
  • دوستای مجازی
    تبلیغ
  • مطالبی که می نویسم آزاد هستند و انعکاس آن از هر طریقی مشکلی ندارد!
    Jentelman.com . Made With In IRAN . 2010- 2024